Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Bronakowski Henryk
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Marketing
(1)
Rynek
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [267]-271. Indeks.
Dla studentów dziennych, zaocznych kierunków ekonomicznych, zarządzania i marketingu, słuchaczy studiów podyplomowych, kursów i szkoleń z zakresu zarządzania i marketingu, nauczycieli przedmiotów ekonomicznych (podstawy przedsiębiorczości), menedżerów, praktyków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 179 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112457 LE N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności